20080330

Sineklerin boka yaklaşımı


Atakulenin taa tepesinden aşağıya bırakılan bok parçacıklarının akıbetini merak etmiyorum. Ama Asit Evi filmindeki Tanrı'nın sinek olmakla cezalandırdığı karakterin bir sinek olup; önce boka, sonra bir pastaya, sonra ilgili kişinin mideye indirilme halinde oluşan çıktıyı merak ediyorum. Pastayı boka benzetmeyen bok zerreciği gibi olmasa da, nihayetinde zerrecikli de olsa, zerreciksiz de olsa olacağı yine aynı şey demeden edemiyorum.


Sonsuz bir döngü gibi, sinek konar ota boka, sonra bir de pasta tatlıya, sonra onlar mideye, hoop olsun sana okkalı bir...


Bu kadar bok püsür muhabbetten sonra dönelim mevzuya , efen'im kendinizi bir bok zannetmeyiniz, çok sinek var üstünüzden geçen, mamaktan esen sonra gelip tabağınıza mama niyetine konan, konacak olan. Mühim olan konan sineğe hürmet etmek, ne görmüş geçirmiş adamsın sen demek!


bknz. yazar kendisiyle çelişiyor.
bknz. yazar boka hürmet ediyor.
bknz. sineklerin Tospağası olur mu?
bknz. olursa Tanrı muamelesi görmez dimi?

6 yorum:

  1. dvine jesterların dvine tospagasını bilirdim de sineklerin tospagası? aman almiyim, kalsın.

    :)

    not: asit evindeki sinek kamerası ne başarılı bir uygulamadır öyle!
    ayrıca bizim zavallı esas oğlan da ne eziktir öyle!

    YanıtlaSil
  2. evvet sinek sahnesi mükkemmel bir çekimndir. Takdir edilir. ayrıca sineklerin tospağası olmak benim elimde olmayabilir. o yöne bir eğilim var ise eğilinmez, bükülür. gülün boynu incedir. ama dikeni de vardır. nokta.

    YanıtlaSil
  3. çok boktan bi konu olmuş (:

    YanıtlaSil