20080301

Tasmasını çıkardığın köpek gibidir zaman

Sinirseldi. Uzunca bir zaman baş edemediğim sorunlar beni tekrar bulmuştu. Sonra bir noktada içimdekiler dışarı bir hastalıkla birlikte çıkmıştı. Doğmuştum, yeniden doğmuştum. Bitirmiştim eskileri, sonsuza dek bitirmiştim. Sonra her bir sorun baş gösterdiğinde ben yeniden korkmuştum. Tekrar mı aynı süreç diye? Ben de geçtim aynı süreçten sen gibi. Ben de yaşadım o 'dip' çukur, boku püsür hayatı. Ben de dikkat ettim ondan sonra kendime, umursamadım sonra 'neden ki' diye.


Şu an tek bir şey var ki, aynı süreçlerden geçmiş birine, daha bir dikkatli bakıyorsun hayatta. Daha bir özen gösteriyorsun onun hayatına. Aynı özeni bekliyorsun; ama nafile. Ben de üzülüyorum. Cezalar ağır geliyor. Tepki gösteriyorum. Göztermezsem daha çok üzülürüm. Hiç bir şey olmamış gibi davranamam. Ama bir şey olmuşsa da onu kendimce tüketirim, karşımdakinin üstünden değil. Çünkü açıklamalar var ortada. Alt metinler var çokca.


Söylenecekler şeyler tükenmişse tekrar aynı konu üstünde durmak niye? Çöz de gel öyleyse ..Yalnız çözülebilceğini madem o kadar gördün kendin çöz gel, yoksa bırak ben konuşayım ben çözeceksem. Birinden birine izin ver. Ya kendine, ya bana.


Zamansa bana noktalar koyandır yalnızca. Güvenmem zamana, tasmasını çıkardığın köpek gibidir. Ya bırakıp giderseyi çokca söyletir.

2 yorum:

  1. - Süreç dediğin hayattan çalınan zaman kavramı.Gerekli, gerekli, gerekli; maalesef gerekli.
    - Hiçbir şey olmamış gibi davranma, bu samimiyetsizlik olur. Açık olmalı herşey, şeffaf. tamam biliyorum, gizemi bilmem nesi kaybolur ama kafa rahat oluyor ya ona değer.
    - İnsanı çözmek çok zor. Çözülmek istenen kolay çözülüyor da; diğerlerine al atmıyorum artık.
    - İnsanlara dert anlatmaktan, bir şeyleri ispatlamaya çalışmaktan bıktım(alakasız biliyorum; ama iki gündür sürekli tekrarlıyorum bu cümleyi, istemdışı yazdım.)
    - Yine bana sessizlik kalıyor.
    - İşte yine gidiyorum...

    YanıtlaSil
  2. -Gerekli evet. Kustura kustura geçince gerekliymiş bu da diyorsun.

    -Yapamam ki zaten, hiç yapamadım..

    -Zor! Hem de çok!Çzödüm dediğin bile şaşırtıyor ki iyice umudunu yitiriyorsun sonra..

    -İspatlamaktan vazgeç öyleyse..Hani karşındaki not alacağın hocand eğilse :) İşin şakası bir yerden sonra 'istemdışı' vazgeçiriyorlar sonra diğerlerine yazık oluyor vs vs..

    -Zaten sessizlik beni mahvediyor saatlerdir. Sen de sessiz olma Sokak Lambası.

    -Yine gel:)

    YanıtlaSil