20080705

Anket no:2 En deli kim?

İlk anketimiz olan "Kaplumbağalar uçar mı?"dan sonra yayınladığımız "En deli kim?" anketi de kapanmış bulunmakta. Ne zamandır yazayım yazayım diyorum ama dayanamadım. Sonuç tüyler ürpertici sayın seyirciler! Pek çoğunuz Tospağa'yı görmediniz bile ama onun deli olduğunu düşünmektesiniz. Görenleriniz için daha fazla delil var elinizde farkındayım ama bu deli oturtması niye?

Efendim söylemlerim mi verdi bu izlenimi, söyleyiniz? Deli olmak ne demektir izah ediniz? Deli olmanın bir dönüşü var mıdır bunu da bilmek istiyorum. Peki ya deli değilsem ve ilan ettiğiniz şeyin aslı yoksa bu durumda kendinizi nasıl hissederdiniz bilmek istiyorum? Deli olduğuma dair delillerinizi Faucault'a göndermenizi istiyorum? Ne kadar uyuşmakta tarihi ile görmenizi istiyorum?

Son olarak bu vasfı onurla taşıyacağıma inanıyorum ve size çok teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder