20100313

yerden yüksek oynayalım


Hep bir adım sonrasını görüyor olmak çok ürkütücü. Görüp kaybolmak gerekiyor bazen. Görmek ve kaybetmek. Kendini kaybetmek. Kendini gördüklerinin içinde yok etmek. Yok olmak gerekli ama birdenbire. Hani yürüdüğün yolun ikiye ayrılmasını beklemeden. Yürüdüğün yolu geriye de dönmeden. Yükselmeli. Yerden yüksekte olmalı.

Oyun vardı. Yerden yüksekti adı. Ebe olanın bastığı tabanla aynı tabana basınca onun seni ebeleme hakkı doğardı. Şimdi bakıyorum da herkesle aynı zeminde ne yapıyoruz biz? Yahu oyun oynamayı unuttuk. Bak bu kez gerçekten kendimizi zeminde unuttuk. Görüyorum ebeleri. Hani kimse onlarla oynamadıkça daha çok ebe çöreklenmiş etrafımıza.

Görüyorum onları ve kaybolmak istiyorum. Kendimi gördüklerimin içinde kaybedesim var. Çok yükselmeliyim, hadi yerden yüksek oynayalım.



 foto: "Vincent Van Gogh'un peşinde, modernizmin izinde" 
sergisinde tarafımdan çekilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder