"Kaplumbağalar da uçar!"

"Ev sanki geçmiş yüzyıllara uzanan büyük, suskun bir ailenin üyeleriyle dolu. Orada, ikinci kişiliğimle yaşıyorum ve yaşamı geniş anlamıyla, bir var olan bir yok olan bir şey olarak algılıyorum."

-Carl Gustav Jung-

20081004

Düşünkara Fanzin'in FACEBOOK hesabı hakkında!

neydik-1.sayıda yayınlanmış sayfa

ne olduk-5.sayıda yayınlanacak sayfa

not: bilmeyenler için birinci sayıda adımız Karakafa idi. Neden değiştirdiğimiz Facebook'ta açıklanmıştır. Puhahaha. Sen beni el mahkum edersen ben de seni ederim geliyor akla;)

not iki: resmi tıklayarak okuyabilirsin.

2 yorum:

okyanus dedi ki...

benim facebook yok cokda mutluyum:))
protesto ediyorum bende..
devam et yasemin izliyorum:)

Beytepe Kaplumbağası (Yasemin Şahin) dedi ki...

@Okyanus: Ne mutlu sana:)

teşekkür ederim...

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
haberler haberler