"Kaplumbağalar da uçar!"

"Ev sanki geçmiş yüzyıllara uzanan büyük, suskun bir ailenin üyeleriyle dolu. Orada, ikinci kişiliğimle yaşıyorum ve yaşamı geniş anlamıyla, bir var olan bir yok olan bir şey olarak algılıyorum."

-Carl Gustav Jung-

20101110

bir üretti - bir türetti - bir tüketti



bir dizi vardı hani 
aynı bölümü onlarca kez göstermişlerdi de kimse bir şey anlamamıştı

__________________________________

bir din vardı hani
inanmayanlar doğmaya başlayınca herkes dindar olmuştu

___________________________________

bir sızı vardı hani
ben çok acıyor dedikçe o benim canımı daha çok yakmıştı

___________________________________

bir gizi vardı hani
sadece ben biliyordum da o daha söylerken unutmuştu 

___________________________________

bir yazı vardı hani
o ben de okudum derken benim güneşinden bahsettiğim

___________________________________

bir tanı vardı hani 
yazması da yaşaması kadar hastalıktı

___________________________________

bu bir saçmalıktı
beni bir'ledi
seni bir'ledi
onu mimledi 
-silindi


3 yorum:

sivridilsiz dedi ki...

"bir gizi vardı hani
sadece ben biliyordum da o daha söylerken unutmuştu"

Ah, minel âşk...
Ve tabii ki; dünyalar tatlısı Alzheimer :>

IZABOBORJIA LUKRES dedi ki...

müthiş bir uslup hayran oldum...muhteşem

Yasemin Şahin dedi ki...

teşekkur ederim..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
haberler haberler