20101110

bir üretti - bir türetti - bir tüketti



bir dizi vardı hani 
aynı bölümü onlarca kez göstermişlerdi de kimse bir şey anlamamıştı

__________________________________

bir din vardı hani
inanmayanlar doğmaya başlayınca herkes dindar olmuştu

___________________________________

bir sızı vardı hani
ben çok acıyor dedikçe o benim canımı daha çok yakmıştı

___________________________________

bir gizi vardı hani
sadece ben biliyordum da o daha söylerken unutmuştu 

___________________________________

bir yazı vardı hani
o ben de okudum derken benim güneşinden bahsettiğim

___________________________________

bir tanı vardı hani 
yazması da yaşaması kadar hastalıktı

___________________________________

bu bir saçmalıktı
beni bir'ledi
seni bir'ledi
onu mimledi 
-silindi


3 yorum:

  1. "bir gizi vardı hani
    sadece ben biliyordum da o daha söylerken unutmuştu"

    Ah, minel âşk...
    Ve tabii ki; dünyalar tatlısı Alzheimer :>

    YanıtlaSil
  2. müthiş bir uslup hayran oldum...muhteşem

    YanıtlaSil