20101101

tavsiye




yahu tamam, allayın pullayın, süsleyin, boyayın, bezeyin, benzeyin istediğiniz gibi de benim gözümün önüne koymayın bari şu hayatınızı. rüyalarımdaki hayatlara benzemiyorsa ne yapayım sizi ben?

saçmalayıp kitaplarıma, filmlerime ulaştığınızı sanmaya başladınız. neyse ki diyorum rüyalarıma ulaşamayacaksınız!




.......ben insanların benden uzak olanlarını gerçekten sevebilliyorum..
sizi sevmemi madem o kadar çok istiyorsunuz bayım, size tavsiyem benden olabildiğince uzak durun.

3 yorum:

  1. kerdenoff@hotmail.com
    msn ye eklesene beni,,,
    kullanmıyorsan
    telim 0312 31474666
    yarın istanbula gidiyorum, yirmi gün kadar kalacağım,,,
    benim bloga telini bırakırsın,,,
    tanışmak istedim seninle,,,

    YanıtlaSil
  2. bir altı fazla olmuş,,,
    şeytanca da düşünmemiştim halbuki,,,
    : ))

    YanıtlaSil