"Kaplumbağalar da uçar!"

"Ev sanki geçmiş yüzyıllara uzanan büyük, suskun bir ailenin üyeleriyle dolu. Orada, ikinci kişiliğimle yaşıyorum ve yaşamı geniş anlamıyla, bir var olan bir yok olan bir şey olarak algılıyorum."

-Carl Gustav Jung-

20090111

Birileri hep vardır.





Ben varım ya hani orada.
sen ve diğerleri orada, burada, şurada

Hani ben hissediyorum ya,
kalabalık bir guruhun içinde tek başına,
ben burada.

Orada var ya hani,
hani kalabalık ya...

Cümleler var ya hani,
onun bunun şunun
orada, burada, şurada söylediği.

Kalabalık ya hani her yan,
ben varım ya hani burada.

Tek başımayım ya.

Onlar da orada, burada, şurada...



resim:annajbv.deviantart.com

6 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Çok güzeldi...

Beytepe Kaplumbağası (Yasemin Şahin) dedi ki...

Bu ara yazım tarzımı değiştirdim umarım bu geçici olur diye düşünürken, senden "güzeldi" gelmesi motive etti. Çok teşekkür ediyorum...

Mustafa Özkan dedi ki...

Bende beğendim, belki tamamen bu tarza geçmezsinde alıştığın tarzla birleştirirsin.

Ayrıca maillerimizi pek kontrol etmiyoruz sanırım.

Beytepe Kaplumbağası (Yasemin Şahin) dedi ki...

teşekkür ederim...

kontrol ettim(utanan surat)

Kaldırım çocukları dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş...

Beytepe Kaplumbağası (Yasemin Şahin) dedi ki...

teşekkürler :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
haberler haberler