20080707

İnternetin Yüz Karası hırsız site: Revolution Magazine / www.divxvoice.com





Cibilliyetsiz İnsanların Hırsızlık Yaparak Site yaptım zannettiği Bir Ortamdayız!

İşte o site:

Revolution Magazine

www.divxvoice.com

ve çalıp çırptığı üstüne bir de yazılarımı yayınlamak için oluşturduğu kategorinin var olduğu yer:

http://www.divxvoice.com/category/sinema-mudavimi


Diğer blogum
'daki yazılarımı haber dahi vermeden, Feedburner denen güncel yazıları takip olayına üye olmuş ve yazılarım yayınlandığı gün kendi sitesine kopyalamış bir kendini bilmez var karşınızda. Sitesine ne bir yorum bırakabilecek alan, ne de kendisine ulaşabileceğimiz bir e-posta koymamış hırsız tek bir gönderme dahi yapmadan ne bulduysa sinema ile alakalı alakasız tüm yazılarımı uzuncaaa bir süredir yayınlamakta.

Yazılara yorum bırakılmasına dahi izin vermeyen cibilliyetsiz kişi sadece benim sitemi kopyaladığı kısma bunu yapmamış dolayısı ile daha ne çok vukuatı var siz tahmin edersiniz artık!!

Sitesinin içerisinde "ben tospağa olarak" "çok sevdim bu filmi" "bizim çıkardığımız fanzin" vb. cümle kalıplarını kendisi oluşturmuş gibi hiç çaba harcamadan OLDUĞU GİBİ kopyalamış!!!!!!

Sitenin adı bile TÜRKÇE değilken, Türkçe sevgisine neden bakışı
yazımı yayınlamış!!!!!


Yaptığı saçmalığın bir an önce farkına varması temennisiyle, bu yazıyı da o rss takibine üye olduğunu bilerek ona sunuyorum, ayrıca siz de bilin böyle densizler yaşıyor ve sanal ortamı nasıl da şuursuzca kullanıyor!

öz:LANET OLSUN SANA,

Revolution Magazine

www.divxvoice.com'un adminiyim

diye geçinen şaklabana!

çalıntı içerik

orjinal içerik

site otomatik olarak yazılarımı kendi adı altında yayınlamakta ve şu an kendi kendini afişe ediyor!


7 yorum:

  1. Maalesef bu ve bunun gibi sitelerden internette yüzlerce var. Üzüldüm başınıza gelenlere.

    YanıtlaSil
  2. Bu içerik hırsızlığı başa bela. Zaman ayırıp bir şeyler yazıyorsunuz. Bir bakmışınız üç beş yere birden kopyalanmış.

    Sizi okuyan kişiler yazıları başka yerde gördüklerinde anlayacaklardır kopya olduklarını.

    YanıtlaSil
  3. Bu sitenin bir özelliği anında yayınlaması bunu biraz araştırdım, bu tekniğe mash up deniyormuş. Azbuz sitemin adminlerine danıştım, Murat Bey sitemin adını ve adresini yazılarımın altına yazmamı önerdi. İçeriği olduğu gibi otomatik alması bunu bir çözüm olarak getirecektir.

    İşin kötü yanı sitesine benim sayemde içerik oluşturup, ondan bundan reklam alması. Eğer durumda bir düzelme olmazsa, reklam veren yerlerle iletişime geçip para kaynağına uyarı mesajları atacağım onlarca...

    YanıtlaSil
  4. Üzüldüm canım :( Senin gibi her işin hakkını vererek yapan, çalışkan biri için gerçekten çok acı bir durum! Şiddetle kınıyorum bu emek hırsızlarını! Tospağa, bir yöntem var bunlardan az da olsa korunmak için: bir ayar yapılıyor ama nasıl yapılıyor bilmiyorum. Sitenden tek kelime dahi kopyalayamıyorlar.o ayarın nasıl yapıldığını öğrenmeye çalışıyorum şimdi, hemen haber vereceğim sana da;)

    YanıtlaSil
  5. aaa, tamam Sokak Lambası haberini bekliyorum canım...

    YanıtlaSil
  6. Ben de üzüldüm tospağa bu duruma. Aslında üzülmekten çok kızdım. Böyle emek hırsızı, asalak benzeri kişilere / kurumlara /internet sitelere maalesef hiç kimse müdahale edemiyor. Yeni bir yasa tasarısı vardı, elektronik ortamdaki suçları tanımlayıp, cezalandırmayı amaçlayan ama ne oldu bilmiyorum. Umarım bir an önce böyle bir önlem alınır da, bu gibi asalaklara bir dur denmiş olur

    YanıtlaSil