"Kaplumbağalar da uçar!"

"Ev sanki geçmiş yüzyıllara uzanan büyük, suskun bir ailenin üyeleriyle dolu. Orada, ikinci kişiliğimle yaşıyorum ve yaşamı geniş anlamıyla, bir var olan bir yok olan bir şey olarak algılıyorum."

-Carl Gustav Jung-

20080704


Bazen Ankara'ya başka şehirlerden misafir gelmişim gibi muamele yapmayı tercih ediyorum. Ve tüm o şehirlerden Ankara özlemimi getiriyorum. Sonra o kadar özlediğim şehirde bir o kadar özleyeceğim dostlarımı görmek istiyorum. Anlatmak istiyorum özlerken eş zamanda yaptıklarımı.
İnsan özlerken her şeyi yapabilir. Özlerken yemek yer, özlerken yazı yazar, özlerken seyreder hatta özlerken düşünür. İşte özlemek o kadar büyük bir boşluktur; içi türlü hallerle doldurulası...

Bir gar otobüsü,
Bir o kadar sıcak hava,
Ve birçok Ankara var içimde şu an


3 yorum:

servet dedi ki...

Mükemmel!

Beytepe Kaplumbağası (Yasemin Şahin) dedi ki...

Bu yazımı yayınlayıp yayınlamamak arasında kararsız kalmıştım, beğenmene sevindim :)

Cihan TEKİN dedi ki...

bende ankaraya çokça aynı muameleyi yapmayı uygun görüyorum... ve bu inan ki, "yazıya muhalefet etmeyeyim, beni anlatmışsın deyip geçeyim" diye söylenmiş bir şey değil... resmen beni anlatmışsın... :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
haberler haberler