20230130

Konuşmayan Tavus Kuşu Camio - Berrak Yurdakul

 Seraphim 11 günlükken doğan bir çocuktur. Tuhaf dadısı Mama Nono onun dünyaya gözlerini açtığından itibaren sonsuz olan öz varlığıyla iletişim kurar ve Seraphim'in ruhunu yeryüzüne ne amaçla geldiğini bildiği için ona kılavuzluk etmeye başlar.

Oscar Wilde'ın alıntıları ile konuşan Tavus kuşu Camio -ki onun konuştuğuna inanmayanlar, herkesin göremediği kedi Ratziel, alnında sayılar beliren insanlar, kozmik Kral Astaroth, Kozmik Kraliçe, Bayan Bobogel, sayısı kıçından çıkan adam, Bay 666, Bayan Hiç, iblisler ... Fantastik, kaotik, felsefi müthiş bir macera.

Kitabı Dost Kitabevinde arka kapak yazısını okuyarak almıştım. Şimdiki gibi elimde ve evimde onlarca okunacak listesiyle gezmediğim yıllardı. Hangisi daha güzel bazen bunu uzunca süre düşünürken bulabiliyorum kendimi.:)
Bu kitabı okumasaydım hiçbir şey kaybetmezdim ama okudum ve çok keyifli iki gün geçirdim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder